Κυριακή, 05 Μαΐου 2024
 
 

Μεταπτυχιακά Εξ Αποστάσεως

Αγγελίες

Tickets Market - Φθηνά Εισιτήρια

Πανελλαδικές 2024 - Μηχανογραφικό 2024

edu4u.gr facebook page

Share
Edu4u Admin
Τετάρτη, 15 Απριλίου 2020
Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα
Μαθητικός διαγωνισμός Πληροφορικής: Programming@home- Αιτήσεις έως 31/5

Η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας και ο Δήμος Γρεβενών διοργανώνουν Μαθητικό Διαγωνισμό με θέμα «Προγραμματισμός στο σπίτι - Programming@home».

Ο διαγωνισμός υλοποιείται στο πλαίσιο κάλυψης των αναγκών για εξ αποστάσεως εκπαίδευση των παιδιών στην πληροφορική και για δημιουργική απασχόληση στο σπίτι! Ο διαγωνισμός παρέχει ευκαιρίες για την ανάπτυξη των δεξιοτήτων προγραμματισμού Η/Υ ενθαρρύνοντας τα παιδιά να απαντούν και να εμπλέκονται σε παιγνιώδεις δραστηριότητες με θέματα την υπολογιστική και αλγοριθμική σκέψη, τη βιωματική μάθηση (learning by doing) και τον προγραμματισμό.

Οι μαθητές και μαθήτριες όλων των τύπων σχολικών μονάδων της Περιφερειακής Ενότητας Γρεβενών καλούνται προαιρετικά να δημιουργήσουν τα εκπαιδευτικά ηλεκτρονικά παιχνίδια τους με έμπνευση, φαντασία και δημιουργικότητα. Προσδοκούμε ότι, με τη συμμετοχή τους, θα βελτιώσουν τις προγραμματιστικές τους δεξιότητες αλλά και τις δεξιότητες του 21ου αιώνα που απαιτούνται (συνεργασία, αυτορρυθμιζόμενη μάθηση, καινοτομία, έμπνευση, υπολογιστική σκέψη).

Καλούμε τα παιδιά με την άδεια, τη συγκατάθεση και την προτροπή των γονέων/κηδεμόνων τους να λάβουν μέρος στη δημιουργία του δικού τους εκπαιδευτικού ηλεκτρονικού παιχνιδιού. Η θεματολογία πρέπει να προάγει εκπαιδευτικές αξίες.

·       Για τους μαθητές/τριες της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης η δημιουργία του εκπαιδευτικού ηλεκτρονικού παιχνιδιού θα υλοποιηθεί σε περιβάλλον Scratch.

·       Για τους μαθητές/τριες των Γυμνασίων η δημιουργία του εκπαιδευτικού ηλεκτρονικού παιχνιδιού θα υλοποιηθεί σε περιβάλλον Scratch.

·       Για τους μαθητές/τριες των Λυκείων (ΕΠΑΛ & ΓΕΛ) η δημιουργία του εκπαιδευτικού ηλεκτρονικού παιχνιδιού θα υλοποιηθεί σε περιβάλλον Python.

Η υποβολή των συμμετοχών μπορεί να γίνεται από 15/4/2020 έως 31/5/2020 στην ηλεκτρονική φόρμα συμμετοχής https://bit.ly/2RwQXIs. Εκεί μπορείτε να καταγράψετε τα παραδοτέα σας ή/και να έχετε υπερσυνδέσμους προς συμπληρωματικό υποστηρικτικό υλικό (π.χ., blog, εικόνες, βίντεο και ότι άλλο κρίνετε απαραίτητο και έχετε αναπτύξει ειδικά για αυτόν τον σκοπό).

Η κάθε συμμετοχή μπορεί να είναι είτε ατομική, είτε συμμετοχή ομάδας (μέχρι 3 μαθητές/τριες)

Η επιτροπή αξιολόγησης (στελέχη της Πρωτοβάθμιας & Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης) θα κρίνει με βάση την εκπαιδευτική αξία, την καινοτομία/πρωτοτυπία και τη δημιουργικότητα.

Σε ημερομηνία που θα ανακοινωθεί, όσοι υποβάλλουν τις αρτιότερες συμμετοχές θα παρουσιάσουν σε σχετική ημερίδα με τίτλο «Μένουμε στο σπίτι & δημιουργούμε» την υλοποίησή τους. Επιπρόσθετα, οι αρτιότερες συμμετοχές θα ενσωματωθούν σε εκπαιδευτικά αποθετήρια.

Όσοι διακριθούν θα κερδίσουν δώρα και βραβεία, όπως: εκπαιδευτικά ρομπότ, tablet, δωρεάν πρόσβαση σε ηλεκτρονικές ακαδημίες Scratch & Python κ.λπ.

Σημαντικές επισημάνσεις:

Η συμμετοχή των μαθητών/τριών γίνεται αποκλειστικά με τη συγκατάθεση των γονέων/κηδεμόνων τους.

Υπεύθυνοι (προπονητές) ορίζονται οι γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/τριών.

Συμμετέχοντες: Απευθύνεται σε μαθητές/τριες όλων των σχολικών μονάδων Α/βάθμιας και Β/βάθμιας Εκπ/σης της ΠΕ Γρεβενών.

Άτομα ανά συμμετοχή: 1-3 παιδιά.

Υποστηρικτικό Υλικό

Scratch στο Διαδίκτυο https://scratch.mit.edu/

Κατεβάζω το Scratch στο υπολογιστή μου https://scratch.mit.edu/download

Παραδείγματα –Ιδέες στο Scratch  https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=all

Βιβλίο για το Scratch  http://www.scratchplay.gr/index.html

https://coyotelearner.co/el/courses/

Βιβλίο Python http://aggelid.mysch.gr/pythonbook/INTRODUCTION_TO_COMPUTER_PROGRAMMING_WITH_PYTHON.pdf

Βιβλίο Python http://python.org.gr/phocadownload/Tutorials/tutorial_by_example.pdf

Pythonies http://pythonies.mysch.gr/

Βιβλίο για PyGame http://bit.ly/2qMcjlD

Βιβλίο για PyGame (Αγγλικά) https://inventwithpython.com/pygame/

Για οποιαδήποτε απορία μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον Πόλο Εκπαιδευτικής Καινοτομίας ΤΠΕ Γρεβενών  pektpegre@gmail.com

 

Πηγή: alfavita.gr 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 1480 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Συζήτηση - Γνώμες - Σχόλια


Είναι εύκολη η Αγγλική Φιλολογία του ΕΚΠΑ;;
Τρίτη, 13 Φεβρουαρίου 2024 - 15:53
Σχόλια (0)

Μεταπτυχιακά
Σάββατο, 10 Φεβρουαρίου 2024 - 22:37
Σχόλια (0)

Δεκαπέντε (15) θέσεις έμμισθων υποψηφίων διδακτόρων
Τρίτη, 26 Σεπτεμβρίου 2023 - 14:46
Σχόλια (0)

ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΕΣ
Δευτέρα, 18 Σεπτεμβρίου 2023 - 18:41
Σχόλια (6)


Πολιτικής Επιστήμης ΕΚΠΑ ή Κοινωνιολογίας ΕΚΠΑ
Κυριακή, 13 Αυγούστου 2023 - 19:23
Σχόλια (0)

Πολιτικής Επιστήμης ΕΚΠΑ ή Κοινωνιολογίας ΕΚΠΑ
Κυριακή, 13 Αυγούστου 2023 - 19:23
Σχόλια (13)

ΕΓΓΡΑΦΕΣ
Σάββατο, 12 Αυγούστου 2023 - 01:50
Σχόλια (3)

Σχολές με φυσική παρουσία

Εκπαιδευτικά... και Άλλα
Κυριακή, 13 Μαΐου 2012
Δείτε την Γη με άλλο μάτι ...
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 4374 ημέρες
Κυριακή, 13 Μαΐου 2012
Το πτυχίο οδηγεί πιο γρήγορα στην εργασία
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 4374 ημέρες
Κυριακή, 13 Μαΐου 2012
«Καμπανάκι» για έλλειψη εκπαιδευτικών στην ΕΕ
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 4374 ημέρες
Κυριακή, 13 Μαΐου 2012
Οδηγίες για την τελική ευθεία των εξετάσεων
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 4374 ημέρες
Κυριακή, 13 Μαΐου 2012
Η κρίση «αλλάζει» και το μηχανογραφικό
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 4374 ημέρες
Κυριακή, 13 Μαΐου 2012
ΓΙΑΤΙ ΤΩΡΑ Η ΑΛΛΑΓΗ ΤΗΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΗ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΤΗΣ Β΄ ΚΑΙ Γ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ;
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 4374 ημέρες
Σελίδα 6195 από 6210 (37259 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
6194
6195
6196
6197
6208
6209
6210
Επόμενο
edu4u.gr facebook page
Καταχώρηση Δημοσίευσης